onsdag 11 december 2013

Tidsskillnad

Jag är så trött, så trött! Förra året har jag för mig att jag anpassade mig ganska så fort med de här sex timmarna. I år går det segt! Speciellt med maten. 
Igårkväll vid elva-tolv blev jag svinhungrig! Tänkte att jag skulle somna och slippa känna det. Men icke, jag var vaken och vid tre tröttnade jag ur och beställde roomservice. Club sandwich fick det bli. Med ägg och bacon, ost och skinka, tomat och kyckling! Och massa pommes frites. Det är ju sånt man brukar äta vid tre på morgonen menar jag :) 

Hoppas att jag är helt inne i thailändsk tid imorgon! Vore så himla skönt! :) 
Idag spenderade vi förmiddagen vid havet och eftermiddagen vid poolen! Så det gör inte så mycket att jag är trött som en liten gris, jag slappar ju satan ändå :)

På kvällen har det regnat och åskat. Eller att säga att det regnade är en underdrift, det vräkte ner på ett vis som det aldrig skulle kunna göra hemma :) 

1 kommentar:

  1. Ser härligt ut hörrudu! Tror du gjorde rätt som beställde maten mitt i natten, ät när du är hungrig, det kan ändras fort i Thailand ;) /svm

    SvaraRadera