tisdag 10 december 2013

Kyckling och ris

Nu har vi ätit middag, på hotellets restaurang. Jag satsar på min kyckling- och risdiet i år igen. Förra året blev jag ju tok-magsjuk och fick besöka dr. Pruittipong. Denne man rekommenderade kyckling och därför lyder jag det nu med ;) 
Trött och tråkig brud, men vem bryr sig! Det är ju gott :) firade in semestern med en mango daiquiri också, så så trött är jag ju inte :) 

För jag vägrar bli magsjuk i år! Nu när jag biffat till mig och gått upp 0,3 kg inför denna resa ;) 

Annars verkar Khao Lak vara en väldigt lugn by, jättemysig och hyfsat liten!!
Imorgon ska jag satsa på lite badbilder, får se hur de går med de! 
Håller tummarna för hockeyn inatt nu, känns lite annorlunda att missa det :p

Uuh, vad jag surrar! Jag är trött och borde egentligen inte skriva överhuvudtaget när de bara blir massa konstigt surr! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar