lördag 14 december 2013

Similan islands

Började dagen med morgonmassage. Det var faktiskt riktigt, riktigt skönt. Tog nacke, rygg och axlar. Massören tyckte jag var väldigt stel i högersidan. Ingen skräll direkt.. Förhoppningsvis släpper de väl någongång :)

Sedan gick vi, möra, iväg och bokade en resa till Tachai imorgon! Är en heldagstrip så vi åker vid åtta och kommer hem sex. Djungelpromenad, solning och massa snorkling! Får se hur det kommer gå, jag som bara "övade" lite förra året? 
Hoppas på en fin och solig dag i alla fall! :)

Resten av dagen har vi hängt i solstolen. Vågorna här är MYCKET större än i ao nang, nästan så att det är läskigt! Men jag är ju en tuffing i vatten så de drabbar inte mig, NOT! ;) 

Det har blivit dåligt med kort idag, i alla fall med min telefon som jag helst tar bloggbilder med! Annars har vi ju bara GoPro-kameran och systemkameran! Men då ska de in på iPaden och sen ska de skickas via AirDrop till Jens telefon och slutligen till min lite äldre telefon! 
Ja ni hör ju.. Och jag är ju inte känd som något teknik-freak direkt, så idag blir det dåligt med bilder! 
MEN, imorgon blir det förhoppningsvis fler ;) 

1 kommentar:

  1. Det verkar som om ni har det riktigt bra där borta! Kan lova att ni har det fint i sovrummet också, tapeterna är på plats och golvet är så gott som klart det också... / svm

    SvaraRadera