söndag 22 december 2013

Lite ditt och datt

Imorse när vi kom ner till frukosten kom en servitris i vanlig ordning fram till vårt bord.
Hon log, frågade om vi ville ha kaffe eller te. Och sedan log hon igen, lite snett och sade:
- It's very cold today.. Hon huttrade lite och jag tittade frågande på henne. Kallt? 
Ja, det var väldigt blåsigt på morgonen. Men det var 27° varmt. Jag var lika varm som alla andra dagar. 
En kall dag i Thailand har vi alltså haft idag. Tänk om en kall dag i Sverige var 27°, helt galet ju ;)

Imorgon gör vi sista dagen här. Och idag började jag flagna! Vilken miss va?! Men men, solbränna är tillfälligt och minnen är förevigt! För resan i sig har varit underbar!! 
Känns sjukt att det är den 22 december förresten. Ingen direkt julkänsla. Även fast granarna är framme och luvorna är på. 

När jag ligger vid poolen/havet kommer jag alltid på så mycket att skriva om. När jag ligger här och ska sova ekar det tomt.. 
Jag känner att min blogg blivit så tråkig. Inget speciellt rolig längre.. 
Hatar att göra saker halvdant, så får se hur länge den hänger kvar :) 
Här är de fina bilarna vi får åka runt i.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker i varje fall att du skriver jättebra hela tiden! :) / svm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi tycker också att du skriver jättebra, så sluta inte skriva....;)

      Radera