måndag 25 februari 2013

Februarivärme

Idag har det varit riktigt härligt ute. Suttit på trappen ett tag, borstat Datsyuk fri från vinterpälsen och njutit av solen. Solen som faktiskt värmde.
Ökade nog mina fräknar med 100%. Fint va? :)

Hatade dom där fula fräknarna när jag var liten. Och mamma sa alltid ; det är fint och det är ett friskhetstecken.
Frisk eller inte, fräknar var fult! Men nu tänker jag annat, det är faktiskt ganska sött :) den äldre Caroline är alltså smartare än Lill-Carro! Bra va?

Datsyuk hade förresten snöpremiär idag. Trodde han skulle vara en riktig fegis, men nej. Han visade sig vara en riktig tuffing i snön. Hoppade runt och skvätte snö, krafsade och satte sig tillochmed i den!
Kanske är en liten snö-Datsyuk det där :) men egentligen, killen han fått sitt namn av trivs ju på is, så varför skulle inte vår lilla kille trivas lika mycket ;)

Har fått två bra nyheter angående posten också! Schemalagd i mars och en sjudundrande lön! Fattade ingenting när jag öppnade lönekuvertet den här gången, cashing sa de bara och jag var stenrik ;)
Tackar tackar för det, kungliga postverket ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar