måndag 18 februari 2013

Längtar iväg

Sitter här och tittar på bilderna ifrån Thailand. Rätt underligt att vi faktiskt var där för två månader sen.
Känns som att det var längre iväg, men det var det såklart inte. Den lilla färgen jag fick när vi var där är för längesen borta. Om jag ens hade någon, hehe!

Men minnena kommer alltid finnas kvar. Likaså bilderna. Får väl drömma mig tillbaka.

Grym morgonpromenads-hund, visar upp sitt finare jag!

Jag och Jens träffar på några trevliga japaner en morgon, som absolut skulle ta kort på oss.


Njuter av skuggan på Railay Beach

Njuter av solen på Railay Beach

Mat-gubbe på Poda Island

Bad-tjej på Poda Island

På-väg-att-bli-badtjej på Poda Island

Hungrig apa på samma ö!

Traktor-Jens på andra sidan av Poda

Jag på promenad :)

Mor Apa tittar till sitt apbarn :)


Någon häftigt djugelvattenfall, som inte var så häftigt ändå.

Solnedgång som inte gör sig rättvis på bild

Min finaste djungel-Jens vid det där vattenfallet.

Jag vid solnedgången på Ao Nang Beach, vet inte vad jag gör?!

Poda Island, mamma tycker det ser ut som henne. Jag vet inte jag haha! :)

Jag på fränaste promenaden påväg till Phra Nang Beach..

..där Jens senare köpte mat åt oss.

Såg en ny slags apa påväg tillbaka till båten på Railay Beach

Fick även se hajar på den promenaden.

Någonstans, någon kväll

1 kommentar: