torsdag 7 februari 2013

Jag ger ALDRIG upp

Efter två DYGN med migrän efter skidorna har det ÄNTLIGEN gett med sig. Alldeles slut i huvudet, men det gör åtminstone inte ont längre! Skönt det! Dagen har varit riktigt bra, kört fast ett antal gånger och bara surrat med trevliga människor! :)

Kom hem och vilade på soffan. Och tänkte; Nu får det bannemig vara nog!
Slängde på mig cykelbyxor och cykelskor. Hoppade sedan bestämt upp på cykeln. Bestämde mig redan innan att åtta minuter, det måste jag klara. Elva minuter satt jag innan jag var tvungen att gå av för att hjärnan körde virvelvind med mig! Förstår ni, ELVA hela minuter! Det är det längsta jag cyklat sen 18e januari, förra året!!!! :)
STORT GRATTIS till mig själv! Det blir bättre, även fast det går ooootroligt sakta!
Nu har jag massa positiv energi inför helgen, underbart! :)







1 kommentar:

  1. Du ser! du är bättre det märks på hela dig tycker i alla fall jag. /Svm

    SvaraRadera