onsdag 20 februari 2013

Mora

Det är lite dåligt på skrivfronten just nu. Som att göra en dålig period, dåligt lopp eller helt enkelt bara en dålig dag.
När jag tar upp blogg-appen så hinner jag stänga ner den redan innan jag skrivit en titel på inlägget. Kommer inte på vad jag ska skriva. Har ingen aning om vad ni vill läsa om. Mitt liv antar jag. Men det är rätt stilla i livet just nu. Händer inte alltför mycket nytt.

Därav problemet. Men det händer väl saker snart antar jag. Jag ska på Magnus Uggla om en månad. I sommar blir det Lasse Stefanz och Gyllene Tider. Och förhoppningsvis många, många mil på cykeln! Sen hoppas jag på oändliga soltimmar den här sommaren.

Men just nu, just nu är det helt stilla. Mitt emellan de där perioderna. Det händer ingenting just nu.

Imorgon ska jag i alla fall åka mot Norberg för att sedan åka vidare mot Mora och Kortvasan. Eller jag och jag. Jens, mor och far ska åka. Jag är bara publik. Som vanligt! Ska hänga i Mora en hel dag i min ensamhet och få tillbaka allt dalmål jag tappat! Kommer bli bra det där :) kanske kan vara lite smart och hålla deras plånböcker när de åker. Kan jag ju shoppa loss inne på vasaloppstältet ;)

Får väl återkomma med något roligare inlägg när jag släppt sargen och kommit in i matchen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar