tisdag 12 februari 2013

Hockeyänka

Jag är ju ofta hockeyänka, trots att han "bara" spelar i division 3! Egentligen kanske det inte är så ofta, i jämförelse med. Dock gör dom där himla fredagsmatcherna att det känns som ofta. Men nu är det slut på matcher, och jag känner lite saknad, redan! Helt plötsligt har vi lediga fredagskvällar. Det har vi inte haft på länge!

Men nu skulle jag inte prata om mitt hockeyänkeliv. Trots att jag är det tre kvällar i veckan, plus alla elitserie- och NHLmatcher som han prompt måste se :)
Nu ikväll fick mamma också testa på hur det är! Haha! Jag brukar alltid ringa henne när jag är ensam och så kan vi nästan prata bort en hel Jens-är-på-träning-kväll:)

Ikväll fick hon ringa mig för att pappa var iväg på Leksand-Södertälje! Lite ombytta roller sådär för en kväll! Nu spelade ju pappa visserligen inte då, haha. Men så fort karln i huset är iväg på hockey så gills det som hockeyänka :)

Idag knåpade jag ihop tolv minuter på trainern, då började det gunga lite för mycket! Men det är bra i alla fall :) får vara glad för det lilla! Lyssnade på Drängarna till det, och ärligt talat, bästa cykelmusiken. Ni vet den där Raggaren, det var perfekt takt och allt!! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar