fredag 16 september 2011

Det värsta med skolan!

Nu är det tätt mellan inläggen här, men det är väl bara kul?
Eller vad tycker ni?:)

Det värsta som finns med skolan, är när man ska stå framme vid svarta tavlan och prata.
Fick göra det redan första dagen här i Stockholm och presentera sig. Jättekul. Inte!
För det första så får jag så himla bred dialekt när jag blir nervös, så alla tänker mer på det än på vad jag säger, vilket iofs kan vara väldigt skönt. För det andra är jag totalt värdelös på det!

Idag hade vi delat upp oss i fem grupper med fem i varje.
Och skulle gruppvis redovisa lite inför klassen. Vi var sista gruppen ut och hade därför inte mycket att tillägga utöver det resten redan hade sagt.. Så jag sa "Vi tycker som alla andra.." Tyckte väl att det räckte så, och tänkte smyga iväg och sätta mig. Men då råka jag ut i världens skrattanfall, av nervositet eller något?? Jag vet inte, men när jag väl hade börjat skratta var det omöjligt att sluta. Mardrömsredovisning! Ni som känner mig vet att jag aldrig kan sluta skratta när jag väl trillat dit. Sådan gång var det nu.
Men men, ett gott skratt förlänger livet! :)

Typ såhär glad var jag idag, fast jag vek mig nästan av skratt! :)

3 kommentarer:

  1. du har ju den gamla cykeltröjan på dig?

    SvaraRadera
  2. Jo jag har ju det, får styra upp det! :)
    Vem är du som lägger märke till de?

    SvaraRadera
  3. Ja det tycker jag du ska göra :)
    Jag är en beundrare..

    SvaraRadera