onsdag 28 september 2011

Riktigt kass

Jag är snorförkyld och är hemma i Norberg och kurerar mig.
Jag är tät i halsen av astma, som alltid kommer när jag är förkyld.
Jag är tät i näsan, vilket gör att jag knappt kan andas.
Och min hörsel, den ska vi inte ens tala om, (för jag hör ju inget ändå;)..)
Värdelöst! Forever young, säger dom?
Tydligen inte.
Klarade åtminstone av en skoldag i Stockholm, men mer orkar jag inte med.
Jag frågade läraren om det var lugnt att jag gjorde uppgifterna hemma istället och fick till svar:
"Ja, du behöver inte vara här, det är ändå inget viktigt! :)"
Härligt, tänkte jag och for hem!

Så nu ligger jag här i sängen med nattduksbordet uppradat av alvedon, bricanyl och nezeril, lucky me!
Internet är värdelöst här uppe, Telia som ska ha täckning överallt?
Vi bor ju trots allt nästan i city.
Om nu Norberg räknas som city.

Så just nu är jag i ett redigt motlut.
Men som vi alla vet, imorgon är en ny dag :)
Nu ska jag dra igång ett avsnitt Svensson, Svensson, och drömma tillbaka till mina fina postturer! :)


Har ingen bild liten nog att ladda upp med detta internet, men ni får väl tänka er något vackert!
Förresten, GRATTIS JACOB OCH LISA, bästa kusinerna som fyller år, snart är ni ikapp och förbi! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar