tisdag 13 september 2011

Några säkra saker

Man brukar säga "Det är då ett som är säkert.."
Här har jag några sådana:

Jag kommer aldrig någonsin låtsas vara, vilja vara eller bli en stockholmare
Jag kommer aldrig tycka gott om Stockholm
Idag gjorde jag hälsotest, gick 2,8 km på 22 minuter, och hamnade på "framtida ohälsa, dålig konditon"
Besviken på det, yes
Jag kommer aldrig lära mig att packa bra, det är alltid, alltid, alltid på tok för mycket
Jag kommer aldrig köpa mig det beroendeframkallande preparatet IPHONE
Jag kommer aldrig tröttna på landet


Tack för mig så länge:)

2 kommentarer:

  1. En sak är säker det måste ha varit fel på hälsotestet eller håller du på att bli sjuk, det är tyvärr förbjudet nu när planet snart lyfter mot varmare breddgrader / Svärmor

    SvaraRadera
  2. Haha , jag låg näst sämst till ;) Vilket resultat när jag cyklat närmare 250 mil i sommar! :) Men sjuk är jag då rakt inte, bara dålig på att gå tydligen. Nästa gång ska jag springa och visa vad jag går för..! :)

    SvaraRadera