onsdag 7 september 2011

Läses på egen risk!

Imorse när jag steg upp, var det mörkt ute.
Hösten är här. Även fast jag steg upp ovanligt tidigt, vid fem.
Så betyder det att de som går upp sex har det mörkt om fyra veckor. Då det blir en kvart senare ljust varje vecka nu.
Så njut de senaste veckorna i ljusa mornar.
Inte för att jag har några problem med hösten, men själva mörkret är ju inte så rockigt! :)
Älskar att äntligen få ta på mig varma kläder igen, (inte för att jag någonsin to av mig dom under sommarn men ;) fryslort deluxe)


Idag när jag kom till hotellet jag skulle bo på fanns inga rum ledigt, även fast vi bokat. Det slutade med lyxsviten, studentlivet är helt okej ändå. Imorgon sitter jag ändå där på min Östermalmsskola med Stureplan som skolgård, och längtar hem till det icke lika ytliga samhället!


Har dåligt med internet här, så får avsluta så.. Har en ny cykelpryl att visa upp förresten, men de får bli imorgon, kika in då igen;)

Godnatt / tjejen i lyxsviten! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar