måndag 5 september 2011

Ursäkten godtas, eller?

Nu har jag varit kass igen, vart tog uppdateringen vägen där ett tag?
Då kan jag med glädje och gott samvete säga att jag faktiskt har studerat och tränat,
alltså gokänns den ursäkten direkt va?

Idag har jag läst roliga Rätt lön och Personaljuridik. Och ärligt talat, jag minns vad vi lärt oss på lektion!
Det är grymt bra! Då gör det ingenting att jag tar mig en bulle om dagen, bara för att vara koncentrerad!
Försökte tidigare få lite hjälp av min käre far med mina läxor. Lite hjälp med vad sjuklön och sjukpenning är, och liknande. Det var inte riktigt rätt man att fråga, han har ju aldrig varit sjuk i hela sitt liv, typ.. Tänk om en annan hade haft sådan pansarkropp så ingenting biter på en. Nu tillexempel har jag någon extra jäklig allergi så jag gråter, nyser och snorar..

Imorgon är det hemmastudier igen, jag är redan färdig, alltså blir min dag ledig!!!!
Plikten i Stockholm kallar igen på onsdag, bor på hotell där, och far hem på torsdag, LYXSTUDENT! :D (iallafall den här veckan)

Nu lägger jag ut en bild på väg till min skola, var det uppför här Olof Palmes mördare sprang? Någon som vet? Nedanför är Mercedes Benz-garaget och ovanför Kammakargatan och Johannes Kyrka!?
Förstå förresten vad trött jag blir uppför här med väskor som väger för mycket...


Han skulle hjälpa vid dataarbetet, men somnade..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar