lördag 3 september 2011

Vart tog tiden vägen?

Dagen har gått fort, konstigt nog.
Den har bara rullat iväg, och tyvärr inte via cykel.
Min ena cykel är i Stockholm och den andra är i Forshaga.
Om det nu är något att skylla på, då utbudet här hemma kanske inte är att klaga på;)

Har varit i Avesta och kollat på lill-kusinen när hon spelade fotboll.
Laget var förvånansvärt bra, riktiga skott och riktigt fina drivningar ibland, jag är imponerad.
Riktigt finlir av 10-åringarna! :) Att målvakten sedan skrek till backparet; "Jag är hungrig, jag vill ha toast.."
gjorde inte direkt skönheten i matchen sämre ;)
Bra kämpat Lisa och övriga laget!

Nu ska jag försöka sova för att dyka in i skoldimman i böckerna imorgon igen, ännu en mördarläxa.
Däremot kan jag skatta mig lycklig av att veta att Barcelona väntar om exakt 15 dagar, behöver gott en semester ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar