fredag 2 september 2011

GULDstjärna till Satans Järnvägar?

Nu tror ni väl att jag ljuger va? Kan de verkligen ha gjort något bra?
Sist jag åkte med dom sa de "du ska nog söka dig till en annan vagn" när jag befann mig utanför första klass.
Jomenvisst, trevlig personal x 2000 (försökte vara rolig där, vissa kanske fattar ;))

Idag hade jag biljett med 17.45 tåget, men var på station i tid till 16.45 tåget.
Det var evighetskö på SJ kundservice, så jag tänkte chansa, spela dum "ojjj var det fel tid-metoden"?
Men jag var helt ärlig och sa som det var till SJ-nissarna, och frågade om jag fick åka med fast jag hade fel biljett?!

Och vet ni vad, de tvekade inte ens, det var självklart att jag kunde åka med?!
Så just nu har de en stor guldstjärna över sig, TACK! :)
Detta innebär att jag var hemma i Norberg en timme tidigare, lyxklass på denna dagen, även fast det inte var i första klass;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar