måndag 26 september 2011

Gråtrist höstdag

Bad feelings.
Känns inge vidare idag. Det jag kände i halsen igår, som jag trodde var från min sångkväll.
Visade sig nog vara lite värre än så. Förkylning?!
Jag tänker inte erkänna det än. Men jag tror att det kan vara så. Något som är på väg att bryta ut iallafall.
Men så länge jag inte går med på det, så är jag frisk!

Kasst väder. Kallt och eländigt.
Ingen cykel här.
Stockholmsångest.
Saknar värmen i Spanien.
Vill shoppa loss på IKEA.
Vill tapetsera om.
Kass hals.
Kass rygg som bara flagnar sönder.

Äh nu skiter jag i den här gråa stilen.
Nu springer jag bort till Närköp och köper mazariner.
Kanske att jag sedan loggar in på datorn och beställer något roligt.
Nu ska det blir en bättre dag, från och med nu!
Så himla sugen på att spela hockey, får styra upp det senare ikväll eller imorgon!

HEJ, mitt nya glada jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar