onsdag 14 september 2011

Nästa station; Fridhemsplan, Fridhemsplan

Nu sitter jag i Skånsta igen, Åkersberga, Stockholm, whatever, långt ifrån hemmaplan iallafall.
Imorgon kör jag igen med andra lektionen den här veckan.
Sen kanske en after school, och slutligen tunnelbanan till Fridhemsplan! :)
Hoppas verkligen att det inte är så mycket folk med, var ju som att åka som packad sill.
Och imorgon har jag hela "Stockholm x5, Barcelona x5, Värmland x?- väskan" med mig, så jag kommer bli som två personer, och det låter iiiinte lovande! :)

Sedan vilar jag upp mig på hotell en natt, innan jag kör igång med fredagens lektion..
Därefter åker jag till Sundbyberg/Bromma och bor över där över helgen.
Har inte riktigt bestämt mig än..
På lördag ska jag på cykeltävling i Hammarby? Vart de nu ligger, hoppas jag kan lyckas snika till mig guidning.. I'm still confused. Hyffsat mycket. För mycket. Men vet ni vad? Det börjar ordna upp sig! ;)

Söndag tar jag sedan en flygbuss till flyget för att steka ordentligt några dagar! :)


En sista hälsning; Grattis Kristoffer Stenman på din födelsedag! Hoppas Stefan Liv, Pavol Demitra och du spelar lite hockey. Så du får visa ordentligt vad du går för! :) Saknar dig här nere på jordelivet, det är tomt! :( <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar