fredag 16 september 2011

Vi kommer iallafall ha tur med vädret!

Sitter nu ensam och funderar på att gå på romantisk middag.
Jag kommer vara en sån där som jag själv tycker synd om.
Som sitter ensam en fredagkväll och äter middag med sina egna tankar, enbart.
Jag skippar nog romantiken, så ser det inte lika tragiskt ut åtminstone..

Jag hatar att jag inte hade en liten bil här i Tjockholm, så jag slapp åka till "slalombacken" imorgon via tunnelbanan, det känns så himla fånigt. Lite väl mycket storstadsstuk! Stockholmarna säger att de ska vara en rejäl backe, så den kommer jag absolut inte kunna missa? Åt middag med en icke-Stockholmare igår, och han påstod att det var som en soptipp? Så vi får väl se! Tack för sällskapet igår förresten, Niklas! :)

Angående Tjockholm, de skulle bara veta hur bekvämt de har de här! Tunnelbana varannan minut. Inte konstigt vi blir fetare och fetare. Finns inte en människa som väljer att gå någonstans alls. Vi åker tunnelbana till fetmans land! Annat är de hemma.. ;)

Alltså, Hammarby Hills XC imorgon.
Barcelona söndag! :) Ser ut att bli grymt väder!

En sak till, Brynäs kommer bli heta i år, det blir fest i Gävle i vår, de hade bara otur igår..
Plus att Jämtin var riktigt äcklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar