söndag 19 juni 2011

Fröken Mäklare

Idag har vi sålt lägenheten, efter att jag visat upp min mäklarsida som var i världsklass! Gjorde en vinst på 44 %, hur många mäklare lyckas med det tro? Jag är nöjd över mig själv faktiskt! Är däremot världstrött över att vi har städat och grejat hela dagen.. Redan halv sju var jag vaken, väckte Jens i ren panik för att hans föräldrar stod och ringde på dörrn. Han gick upp och kollade, ingen där, han somnade om och jag låg vaken och funderade vad jag egentligen tänkte med..


Hur kunde jag tro att de skulle åka från Värmland redan halv fyra på morgonen för att vara hos oss halv sju.. Killen som köpte lägenheten lovade så snällt att mata alla fåglar jag har matat hela vintern. Har även gjort dom bortskämda över sommarn med massa mat, världens snällaste tjej! :)


Nu ska jag sova så jag vaknar imorgon, för jag ska till den där hemska tandläkarn. Han som person är väl inte så hemsk, han är egentligen en trevlig cyklist. Men det hade ju varit trevligt att kunna prata lite samtidigt, och inte bara gurgla lite till svar med hundra saker i mun.. Det är även första gången jag ska betala för att gå dit, ska fråga efter "första-gången-jag-betalar-rabatt", det borde de väl kunna ge mig, kanske om jag ler snällt och har fina tänder ;)


Ska fira av ett sådant leende, och hoppas på det bästa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar