måndag 6 juni 2011

Morgongökturen.

Nu står klockan på 04.15. Idiot tänker ni nog nu. Ni får tänka så, för jag tycker samma själv. Jag måste vara cykelidiot som går upp den tiden för att cykla fyra och en halv mil, bara för att lyssna på en gök?! Nåväl, vad gör en inte för att träffa likadana idioter :)

Hoppas benen är pigga igen efter Siljan Runt, men det skulle bli en lugn tur, och de bjuder på frukost efter cyklingen, hur mysigt är inte det?
Jag skriver imorgon om jag nu inte somnar efter turen haha! :)Så tänk på mig nu, när ni ligger där under era varma täcken och drömmer om allt som inte handlar om cykel och motion! ;)




1 kommentar:

  1. Fina bilder på dig och Siljan tycker jag! Hoppas frukosten verkligen är god och att du får höra en gök ko-koa på cykelturen när du måste upp mitt i natta! / Svärmor!

    SvaraRadera