onsdag 22 juni 2011

Packad och klar!

Nu har jag packat klart, hela den stora väskan som krävs för två dagar i Värmland. Jag är inte någon riktigt tjejig tjej, men ändå är det så mycket saker som ska med. Jag fattar inte hur det går ihop, ändå.. Det blir bara en snabbvisit där borta, för jag ska förmodligen köra Cykel&Fjäll Grand Prix på söndag, MOTIONSLOPPET! Men är osäker på att det bara kommer vara elit där, och sist vill en ju inte komma, inte ens näst sist. Är det någon som vet om det är många solskens-åkare där?
(Det där uttrycket fick jag höra av en viss kille, som med gott samvete kan kalla sig elit, alla dagar i veckan! :)..)


Har bara varit ute på en korttur idag, en riktig leif-tur. Men jag kom ut iallafall, och det är väl det som är huvudsaken. Nu ska jag packa färdigt, jag ljög för er däruppe, har inte packat klart, om sanningen ska fram har jag knappt börjat ;) men mycket är det!

Nu får ni ha en GLAD MIDSOMMAR! Och snälla, kommentera om ni vet något angående Cykel&Fjäll. Jag vet ju att det trots allt är en hel del cyklister som läser detta tack vare Pontus! :) Så ni har ingenting att skylla på! :)

Tusen pissmyror på mig, därför jag ser lite lustig ut! :)

Midsommar -10, GLAD MIDSOMMAR! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar