tisdag 7 juni 2011

Tränat, ätit, duschat..

...och klockan är bara åtta. Jag har varit vaken i fyra timmar redan. Och jag har framförallt cyklat fem mil redan ;) Jag kan nu känna mig duktig hela dagen och inte ha dåligt samvete för att jag inte varit ute och rastat snabbingen i boden..

Det var 23 stycken som var med på Morgongökturen, det är en ganska stor siffra med tanke på folkmängden. Riktigt roligt var det. Speciellt trött var jag inte heller, jag lurade kroppen helt. Nu tror den dock att det snart är dags för lunch, blir svårt att lura den hela dagen tror jag, för ögonlocken är på väg ner nu igen, haha :) Göken hörde vi också, och det var väl därför vi var ute och cyklade, tror jag?! :)
När vi hade cyklat klart åkte nästan alla upp till Gruvgårn och åt frukost ihop..


Ha en bra dag, få inte alltför dåligt samvete för att jag ligger fem mil före er för dagen nu bara ;)




1 kommentar: