tisdag 21 juni 2011

Lyser med frånvaron

Jag har fått hela TVÅ klagomål för att jag inte uppdaterat, det ser jag som något bra :)
Men jag kan skylla på att jag inte haft något att skriva om!
Inget att vara ledsen över, för här är jag ju, igen! Med rykande, färska nyheter!

Tyvärr har jag ju inget att skriva om nu heller, vilket är minst sagt värdelöst.
Jag tog ut skrammelcykeln och försökte mig på att trimma den, det gick inte. Den är slut, för flera år sedan.

Jag har tackat ja till skolan i Stockholm, hur detta känns vet jag inte än.
Jag söker boende i Stockholm, nära Ica och skolan.
Jag ska fira midsommar i Värmland, varför en ska fira det, vet jag inte?

Jag förstår inte vitsen med alla tjejer som klär upp sig för att ta en powerwalk. Hör de ordet PW (som en tydligen ska säga) jaa, då slängs närmaste leggings och tightaste linnet på, direkt! Snygg=Bra?
Jag har nu skrivit inlägget jag lovade, och kan därför gå och sova, med gott samvete! :)
Jag lägger till några bilder, för att få upp era leenden igen! :)






Finaste dalahästarna från Siljan  Runt!
En död gädda vi hitta på i vattnet i Söderbärke.

Jag, idag på finturen! :)

1 kommentar:

  1. Äntligen en uppdatering!!!
    Även om du tycker nyheterna tryter så skriver du så himla bra så det gör inget. Du kan skriva om döda gäddor i vattnet så jag verkligen vill läsa det också! Undrar varför vi firar midsommar!? Det vet inte jag heller, men kanske vi nordbor måste ta tillvara den ljusa natten eftersom större delen av året är mörk som en kolsäck. /Svärmor

    SvaraRadera