torsdag 16 juni 2011

Så var det med det..

Nu har jag varit till farbror optikern. Jag trodde jag såg bättre än någonsin. Det har känts så bra, så jag trodde det var på väg åt rätt håll. Att jag snart inte ens behövde linser.
Men ack så fel jag hade, jag var mer blind än någonsin.. Och han försökte lura på mig ett par glasögon, ack så fel han hade, för det vägrar jag. "Det kan vara bra att ha när du ligger hemma och är sjuk och inte vill ha linserna..." Men hur ofta är jag sjuk, och hur ofta behöver jag se något när jag är sjuk?

Då köper jag hellre godis för dom pengarna om jag någonsin blir sjuk! Jag kan ju inte slänga iväg flera tusen på en sak jag ska ha när jag blir sjuk... Optiker säger jag bara.... Bara linserna kostade ju 1300 + ett par glasögon, ser inte riktigt hur det skulle gå ihop..


Förresten var Martin Lidberg grym igår, han var en jäkel på att kunna prata inför grupp! Sen att de han prata om var intressant gjorde ju bara de hela lite bättre! :) Nu ska jag snart iväg till Avesta och sälja den där lägenheten, fem visningar idag, tror jag? Kanske är mäklare jag borde bli?! Kanske inte, brevbärare in my heart! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar