onsdag 1 juni 2011

Hard work, work..

Idag drog jag en riktig fuling. Var ute och cyklade efter Avestavägen, som de håller på att bygga om till 2+1 väg eller vad det heter? De har ännu inte fått upp räcken, men de har asfalterat mittfilen, så där får inga bilar åka, utan de får åka i ytterfilerna. Jag kände mig för mycket ivägen, mamma sa inte emot, så vad hindrade oss från att cykla i mittfilen?! Hur många har en egen fil tror ni? Nyasfalterat, inte en bil i vägen och absolut inga pysande lastbilar! Och för första gången i mitt liv har jag kommit ikapp ett motorfordon, en grävmaskin, la mig bakom och då fanns inte ens vinden längre, HELT OKEJ cykeltur! ;)


Nu ska jag gå och sova, ska på hemligt uppdrag imorgon! :)


En bild, säger mer än tusen ord.
Trött, sliten snickare.
Det är snickarns dotter det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar