lördag 11 juni 2011

Skidstrumpor i sommarvärmen

Hej bloggen och alla ni andra! :)
Först och främst ska jag be om ursäkt för att jag inte hann uppdatera igår, var i Västerås och kollade när lillkusinen tog studenten. Det var mycket trevligt och mycket converse.. Alla ser lika ut, alla pratar lika och alla har iphone. Alla har backslick, jeansshorts, stockholmsdialekt och slaffsig skjorta.. Jag hade klänning, klackisar, norbergsmål och en påse som handväska, brydde jag mig, svar nej! HAHA! :)


Så igårkväll bröt jag ihop när jag kom hem, för att komma igen nu imorse! :) Drog ut på sex mil på förmiddagen, åkte tre mil åt glass, vände och åkte hem tre mil igen! Världens godaste glass just då, kan tyckas! Jag har min gräns där strax efter två timmar, då blir jag trött. Konstigt ändå jag kan cykla sex mil utan att bli speciellt trött, men sen slår det till direkt.. Jag får meka lite med det där:) Jag gjorde ett stort misstag också, tog tjocka skidstrumpor, mina fötter hade bastu deluxe, de var som två finnar i varsin Sauna:)


Sammanfattning fredag och lördag:
Jag har tappat min turgris till mitt Thomas Sabo-armband
Jag har cyklat sex mil
Jag har smitit undan från gräsklippning än en gång
Jag har insett att en halv hamburgare med extra allt inte gör sig bra på farmors vita byxor
Jag har insett att det är livsfarligt att låta farmor ha hand om mina nycklar
Jag har träffat Västerås top-notch, utan att förstå grejen
Jag har sett en häst som visade sig vara en ko
Jag har sett en gädda som jag senare kallade för haj
Jag har förstått att skidstrumpor i cykelskor är på tok för varmt när det är kvalmigt ute
Jag har en vrålstark farfar som trots sina snart 80 år, bryter ner Västeråshunkarna i armbrytning
Jag har haft en bra helg, men det är en person som fattas<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar