tisdag 31 maj 2011

Finbesök

Det har varit svettigt varmt idag, jag satte mig ute och slapp alla dessa rörmokare som håller på att sätta in bergvärme här hos mor och far.. Jag började läsa Harry Potter, igen! Den boken börjar bli för sönderläst nu. Men vad gör det om hundra år?


Pappa kom sedan hem med världens tyngsta fönster. Och det var jag som skulle vara bärhjälp! Lasta av pickupen och in i vebon, fram och tillbaka, i sakta mak. Kan fortfarande inte fatta att vi ens fick in dom, vad hände där egentligen? Nu är jag nog dock några kilo starkare, grymt! När vi väl var klara med det kom en hyfsat stark kille, var precis som att han låtsas att inte hitta hit, men egentligen bara inte ville bära fönster och bli svettig som oss andra! Det var min idol Matthias. Han hade en dag ledig mellan sitt flängande mellan tävlingar, snäll kille att bland annat ödsla den på mig! :) Så nu har jag fått lite tips, hur man tjänar pengar på cykel och vart jag ska "rycka" på Mörksuggejakten, haha! Tänker naturligtvis inte avslöja något av de, nu ska jag bara lyckas!  Det ena låter lite riskfyllt, men ingen kommer ju ihåg en fegis! :)



Jag ska bli hälften så grym som han är, det räcker nog långt! Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar