måndag 22 oktober 2012

Bloggbloggblogg

Mamma vill ha något att läsa på morgonen. Jag har ingenting att skriva.
Ofta är det lättare när jag tagit en bild under dagen. Då har jag något att skriva om. Idag har kameran varit på vila hela dagen. Det finns inget att ta kort på därute längre!

Sådär borde jag inte säga, då blir det väl som att åka på safari imorgon. Djur överallt! Tur att min bromsfot är lika tung som gasfoten ;) eller ah, de är ju samma fot men ändå ;) ni fattar!

Vår värmepanna har gått sönder också. Perfekt tidpunkt, verkligen! Tur att jag inte är så kall av mig ändå! Men vi skulle få hit någon mek-Nisse på onsdag som skulle laga den i alla fall!

Typiskt såna där hantverkare.
-När kommer ni?
-Någon gång på onsdag?
-Okej, ingen specifik tid så jag vet om jag är hemma?
-Jo, mellan åtta och sexton!

Men jaaaaa! Vad bra, då vet jag exakt ju:) så himla bra!!

Beavers vann förresten matchen mot Charlottenberg. De var grymma, i två perioder :) riktigt kul att se!
Och Jens var en riktig klippa på backen! Han har ju köpt nya klubbor nu, kanske var dom som gjorde det. De verkar i alla fall vara värdefulla för honom. När jag skulle låna bilen sa han;
- kör försiktigt , för mina klubbor ligger i bilen ;) hahah! Så snäll och go! Min underbara hockeykille <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar