lördag 27 oktober 2012

Underbara höst

Det är så vackert! I alla fall när solen skiner. Men jag trivs rätt bra i spöregn och kulingvindar också. Ju fulare vädret är desto mer längtar jag till Thailand :)

I torsdags åkte jag på hockey, ändå tillslut. Trodde jag skulle få fara dit ensam. Men det kändes inte så jobbigt ändå. Men som en räddare i nöden ställde Jens bror Jesper upp och följde med! Förstår ni vilken familj jag hamnat i, kan inte Jens så ställer hans bror upp! Ovärderligt :) tyvärr var ju han mer glad än jag efter matchen, men det är en annan historia ......... :)

Igår passade vi på att ta lite fina höstbilder. Jag är lite nöjd med vissa :) förhoppningsvis kan jag plocka fram rådjursögonen och be Jens göra en ny design åt mig här på bloggen ;) vi får väl vänta och se!

Idag fyller förresten pappa år, tyvärr är jag inte med på kalaset. Men grattis ändå! Ett stort paket väntar här nere på dig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar