torsdag 4 oktober 2012

Sjukstuga

Har en sån där pytteförkylning.
Den är jobbig att dras med, orkar inte göra någonting. Men det är inte en sån där rejäl rackare ändå, vilket är skönt :)
Inatt ska jag sova bra och länge så den är borta när jag ska till Postverket imorgonbitti!

Jag vet ju att jag är stark, med all blodpudding i kroppen. Så vad är väl en pytteförkylning och lite feber mot Caroline + blodpudding? En dags sängliggande kanske, max!

Idag har jag alltså bara legat hela dagen i princip. Började med att plocka ur diskmaskin och sätta igång en tvätt. Sen blev jag tvärslut och lade mig i soffan, sov lite.
Vaknade och tittade på något avsnitt Svensson Svensson. Sov lite till. Spelade lite tv-spel! Sov ännu mer. Som omväxling gick jag sedan och lade mig och sov i sängen.

Jens kom sedan och väckte mig halv sju och frågade om jag inte skulle med på hockeyn ändå?! Jo tänkte jag! Kan ju vara gött att avsluta den här sjuka dagen med en varga-vinst! Det tyckte inte Färjestad och tvålade istället till oss med 1-4.. Värt att följa med och åka hem med svansen mellan benen!

Men egentligen, jag bryr mig inte såååååådär jättemycket. Suger fortfarande på guldkaramellen jag. Den verkar aldrig ta slut, och DET, det kan ingen ta ifrån mig. Någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar