onsdag 10 oktober 2012

Efterlyst

Råkade snubbla in på programmet Efterlyst. Hade glömt bort hur förbannat jag blir av att kolla på det! Vad är de för fruktansvärt samhälle vi lever i?? De rånar folk som sover, de tänder eld på dom de precis har misshandlat och de misshandlar till döds?! Vad är det som händer egentligen? Vilka "de" än är så borde de åka på redigt med däng! Känns ju verkligen som det skulle hjälpa, NOT!

Nej, "vi" får väl anpassa oss och stanna inne istället för att gå ut, aldrig vara ensam och absolut träna, träna, träna så att man kan springa ifrån "de" om "de" kommer!
Uuh, nu har jag pratat klart :)

Idag har vi spelat frisbee igen, skräll?!
Gick ganska så jättebra! Spelade doc parspel så inget personligt rekord. +-0 tror jag vi hamna på! Och nästa en bortkastad frisbee! Min enda! Men efter massa evighetslånga minuter så hittade vi på den, i slänten, mot älven!

Nu ska jag äntligen packa iordning för Posten igen! Hur har de klarat sig utan mig dessa tre dagar?! Jag trodde de hade glömt av mig, men icke! :)) så himla roligt med jobb igen, och det menar jag!

/din lokala brevbärare

1 kommentar:

  1. Det spelar ju ingen roll hur du tar kort du är ju alltid lika fin! / din enda(?) kommentator

    SvaraRadera