onsdag 17 oktober 2012

Bra dag?

Spöregnet piskade nästan sönder altantaket när jag gick upp imorse.
I alla fall nästan.

Postbyxorna är långt ifrån vattentäta, likaså regnjackan. Återigen, bra uniform Postverket!

Det piper till i postbilen, EPS unavaliable. Check handbook.
Piper till igen, ABS unavaliable. Check handbook.
Och så återigen, PIIIP!
Hill holder unavaliable. Check handbook.
Hade nog inte spelat någon roll hur mycket jag än hade tittat i den omtalade handbooken..
Jag ringde bilansvarige. Fick till svar; kör tills den är slut! Jaja, stabilt tänkte jag. Men tog mig faktiskt tillbaka! Återigen, bra bil Postverket.

Åker hem, tittar mammas och pappas väder på Cypern . 32 grader och sol. Tittar ut hemma i Skived. Spöregn. Fortfarande.

Gjorde övning #1 för dagen. Medveten om att det är åtta kvar. OCH DÄR mina vänner. Där slog migränen till som legat och avvaktat hela dagen! Och aj vad ont det gör! Sex dagar kvar av denna hemska hjärnskakning, förhoppningsvis.

Har legat däckad enda sedan fyra. Men ska väl ge mig på de åtta sista övningarna för att sedan lägga mig för kvällen!

Och till råga på allt fick Brynäs däng idag! Vi som just var både regerande mästare OCH serieledare!

Frågan då? Bra dag? NEJ! :)
Men herregud , det är en ny dag imorgon, och det kan bara bli bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar