måndag 15 oktober 2012

Full fart

Hela måndagen har gått i ett.
Jag brukar inte ha så fullt upp!
Blev väckt imorse runt sju av telefonen som ringde! Plikten kallar, posten behövde hjälp! Slängde på mig uniformen och tog mig ut i regnvädret!
Blev inget snabbt race idag, de var tillochmed tvungen att ringa och fråga efter mig. Men i mål kom jag, även om det var efter fyra och på övertid!

Gick bort till Stora Enso för att hämta bilen och slippa gå i regnvädret bort till Skived! Tur att jag har den bästa killen som låter mig göra det! :)

På vägen träffade jag på min gamla rektor. Häftigt att han kände igen mig, har ändå gått 3 1/2 år sen jag tog studenten! Det var så trevligt att träffa på honom. Tänka tillbaka lite på gymnasietiden!

Sedan for jag hem och fick i mig lite mat. Gjorde min träning, riktigt duktig! Fick sms om jag var sugen på promenad. Javisst tänkte jag och drog på mig regnkläderna igen. Ingen ro här inte. Kom hem igen och gjorde klart träningen. Nu är jag nog snart fin i kroppen till Thailand :) om inte så är jag fin ändå!

Nu ska jag göra ordning choklad, hoppa in i duschen och sedan vänta på att Jens ska komma hem från träningen! Så ska vi mysa till det med den nyaste Johan Falk. Hatar förövrigt väntetider!

Tycker ni att det är konstigt att jag var seg i postbilen idag om alla dessa brev var till ETT ställe!! Så mycket post! Men den måste naturligtvis fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar