onsdag 24 oktober 2012

Våga älska Brynäs!

Idag har jag sladdat på grusvägarna. Igen. Körde rallyfort för jag ville hem och öppna min lön. En annan anledning var att jag skulle till Löfbergs Lila Arena och sjukgymnasten.
Båda sakerna var i alla fall ganska positiva, så det var värt allt däckslitande! Anser jag då, vad posten tycker är en annan historia haha!

Angående sjukgymnasten så har jag gjort stora framsteg, igen! Men den här gången fick jag ett nummer till överläkaren på neurologen också. Han tyckte att det var lika bra att jag åkte in. Bara hoppas på det bästa!

Imorgon kommer de svenska mästarna ner hit. Tyvärr hittar jag ingen att gå dit med, får se om jag går dit ensam. Är ju mer van att vara ensam på hockey än att ha sällskap. Så för den delen är de ju lugnt. Hade väl bara varit trevligt som omväxling :) men det verkar som att varenda färjesting har samma tänk som min kära svärmor (min ENDA kommentator). Våga vägra Brynäs!

Jag jobbar lite tvärsemot jag. Smyger in mer och mer saker i hemmet. Jens lägger inte märke till såna småsaker ändå, tror jag ;) eller kanske det är en liten kärlek för honom med. Kanske inte en stor romans, men lite, lite, lite dunkar nog hans hjärta för Gävles stolthet;) hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar