söndag 14 oktober 2012

Stressig helg!

Känns som om att den här helgen bara försvann! Har gått hur fort som helst och jag längtar redan till nästa!

Fredag 16.20 sladdade hem från Postkontoret.
16.30 slängde i mig mat och tog på mig mina varmaste sitta-på-läktaren-kläder.
16.45 samling på ängevi.
17.15 avresa mot Filipstad.
19.00 pucksläpp

Fick sitta med hela Filipstads klack!
Kul? Nej! Som ensam OSKare.
Luktade så mycket sprit så jag är säker på att jag hade massa promille i kroppen efter tre perioder sittandes i den där lukten.

Förlust med 12-7. Var bara att åka hem igen då! Fick order om att "köpa ut" pizza till vissa i laget innan VP stängde. Så svängde förbi där direkt och väntade på de slagna bävrarna.

Lördags spelade vi frisbeegolf. Två rundor. Lagspel! Jag hamnade med killen som fått två lårkakor på matchen. Behöver jag säga att vi åkte på däng?

Därefter regnade det hela dagen. Jag svirade om och åkte till Kil och hade tjejsnack hela kvällen! Känns så himla skönt att bara kunna ta bilen och åka på kvällen. Speciellt när Jens jobbar natt. Tyvärr inte min bil då, men ändå. Känns så skönt!
Så nu längtar jag mer än någonsin efter min första lilla tjejbil! :)

Nu har jag redan legat i sängen i en timme. La mig innan han skulle åka och jobba. För jag HATAR att gå och släcka ner ensam här hemma! Men nu ligger jag trygg under två täcken :) Godnatt.

1 kommentar:

  1. Min bil är din bil vettu Carro! bara du ringer och säger till om du behöver den / Svärmor

    SvaraRadera