måndag 22 oktober 2012

SLUTA TJATA

Herregud!! Jag blir så trött.
Tror alla telefonförsäljare som finns ringer till mig helt plötsligt.
Först NWT. Jag sa ju upp prenumerationen? Varför skulle jag då vilja börja om? Jag läser inte tidningen. Och om jag vill. Så kan jag läsa den på Posten!

Sen vill någon annan sälja tvättmedel? Vad fattade ni inte där då? Är det slut går jag väl till Ica och köper nytt? Precis som med allt annat som tar slut!!?

Och så TV-kanaler! Jag tittar inte ens på tv?! Svenska Hollywoodfruar då. Och Så mycket bättre som börjar på lördag då. Men annars nej? Och vi har typ 16 kanaler? Skulle lätt räcka med fem kanaler. Max! Nej, men då vill de att jag ska köpa fler kanaler?!

Och varför ringer de till mig om allting? Och Jens slipper allt det där? Tror de att jag är lättlurad eller? Herregud! Folk säger att man inte får dra alla över samma kant eller kam eller vad de heter. Men jo, det gör jag ändå. JAG HATAR ALLA TELEFONFÖRSÄLJARE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar