onsdag 31 oktober 2012

Höga tankar

Idag ringde jag till försäkringsbolaget angående hjärnan.
Jag sade att jag gick hos en sjukgymnast på klarälvskliniken.
Vad heter din sjukgymnast, frågade hon.
Jag svarade och sade att han även var Färjestads sjukgymnast och därför hade bra koll på hjärnskakningar.
Jaha, sa hon.
Var det Färjestad du spelade med när du fick din skada också?
Med handen på hjärtat. Det hade varit fränt att svara ja, även fast jag är brynäsare. Men jag ville inte ljuga, så det blev;
Eeeeeh neej...
Men eller hur, det hade varit tufft? ;)

Sedan for jag och tog spruta. Och aaaajjjj vad ont det gjorde :( 625 kronor och ont som tusan. Rolig utgift, verkligen.
Och så ska jag ta en till om en månad, för samma pris! Det var den reskassan det, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar