tisdag 16 oktober 2012

Helvetesvecka

Idag bestämde vi att vi går all-in.
I en vecka ska jag göra ALLA övningar flitigt. Balansövning, matteövning och hjärnövning. Jag kommer må dåligt. Men jag vet om det! En vecka och sen kanske de är över?! Håll nu alla tummar ni har för mig!

Återbesök om en vecka! Och uh va jag ska vara bra i balansen då, kommer knäcka på matte och hjärnan ska vara så bra som den var innan!
Hör ni, vad underbart det låter :)
Men då vet ni i alla fall. En veckas illamående väntar!
När jag gör den där mysiga hjärnövningen känns det som att jag ska svimma, kräkas och allt blir svart. Samtidigt!
Så ska jag varva det med posten, träning och bloggande;) multi-tasking!

Förresten. Någon trodde att vi inte såg honom när han smög under skåpet. Vi såg! Han verkade inte se oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar