torsdag 4 oktober 2012

Kvällsfunderingar

Ligger nu i sängen och försöker låtsas att Jens visst ligger bredvid mig. Han är förstås och sliter vid skärmaskin, eller vad det kallas! Men låtsas kan jag ju! Känns bättre så!

Jag har förövrigt kommit på att jag stavar väldigt mycket fel, meningar blir konstiga och det är skumma styckesindelningar.
Det är för att jag skriver på telefon för det mesta! Eller för det mesta? ALLTID! Och då hinner jag ibland inte se att det är något skumt!

En sak i livet har hänt nu de senaste dagarna som är VÄLDIGT roligt! Vill inte berätta för allmänheten vad det är. Men ni får väl reda på det om det blir av ;) den 30 oktober börjar det äventyret i alla fall! Och jag tror verkligen på det här! Ska bara in på lämplighetstest och sedan får jag väl välja hur jag vill att mitt liv ska se ut :)) Ingenting är bestämt, men valet ligger hos mig i alla fall :) skönt att ha det så för en gångs skull :))

Verkar vara segt att ladda upp, men förhoppningsvis är det uppe innan pappa läser runt sex och mamma runt sju?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar