måndag 8 oktober 2012

Dåligt bloggande

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen. Har ju väntat i evigheter på den femte oktober, för då tänkte jag skriva ett roligt inlägg.
Jag jobbade istället, målade altan klart, kollade på Svensson Svensson. Och tillslut åkte jag på Olsäters seriepremiär. Förlust. 2-10.
29-62 i skott. Sen frös jag så mycket när jag kom hem så jag drack bara choklad och gick och lade mig.

Men det jag tänkt skriva var att;
Om exakt två månader åker vi till Thailand!
Och om exakt tre månader fyller jag år. Det enda bra med att jag glömde skriva är väl att det nu inte alls är lika långt kvar ;)

I lördags var jag på date! Mysigt va?! Med Jens såklart, på Alfie's i stan! Lätt den godaste pizzan jag någonsin ätit! Ååh herregud :) och sedan åkte vi hem till en i Jens lag och spelade FIFA! Den första roliga tv-spelskvällen jag varit på, någonsin! Kan ha varit för att det blev lite brudpisk ;) haha!

Vi har såklart även hunnit med lite frisbee. Och nu har bävern varit framme och röjt lite, himla perfekt tycker jag som mer än ofta sätter den i träden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar