tisdag 1 januari 2013

Bästa maten!

Igår hade vi bestämt oss för att slå till på stort. På med de fina, skräddarsydda kläderna. Ner på stan och äta nyårsmiddag på Alfies. När jag sydde upp min klänning så hade jag varit "ganska" magsjuk i tre dygn. Jag fick väl inte behålla någonting alls, men skräddarn sa att det skulle vara tajt. Jotack!

Efter en trerätters middag var den mer än tajt. Och då har jag inte många "lägen" på magen. Antingen är den smal eller så är den smal. Skillnaden är bara någon pluttig millimeter när jag ätit osv. Ni fattar.

Men maten då. Det var SÅ gott!! Jag är ju inte den som är den som smakar nytt på restaurang. Tar helst pizza eller hamburgare. Då vet jag vad jag får. Men igår så slog det alla rekord! Ny favoritrestaurang deluxe! (Och deras pizza sen då, mmmmums!! )

Menyn såg ut som nedan. Och jag kan säga att jag nog aldrig varit mer mätt än jag var igår.
Restaurang Alfies rekommenderas därför starkt! :)

Idag har jag förresten återigen legat nedbäddad i feber och förkylning. Och så har jag jobb imorn. Grattis till mig!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar