tisdag 1 januari 2013

Nyårslöften

Det enda jag lovar er;
Jag ska bli bättre på att blogga!
Bloggen har i princip legat nere sen vi kom hem från Thailand. Anledning; det finns ingenting att skriva om.

I Thailand var det så lätt, för där var det bara att berätta vilken strand vi legat på, hur många japaner som var där och hur varmt det var.
Men sen kom vi hem igen och det blev liksom, tomt på något vis. Vardagen kom tillbaka, lite för fort tycker jag.

Men nu är det ett nytt år med nya möjligheter. Alla har skrivit om vad bra deras år har varit. Sådär Facebook-style. Allt ser så bra ut utåt så man ska bli avundsjuk. Jag tror inte på sådant där.

Jag kan säga att mitt 2012 inte var toppenbra. Jag har lidit av en hjärnskakning i snart ett helt år. Detta har gjort att jag fått tacka nej till saker och faktiskt ta det lugnt. Jag har inte tränat under hela den här tiden, även fast träning brukade vara en stor del av mitt liv. Men jag har inte kunnat. På Jens födelsedag for farfar upp till himlen. Studierna sprack totalt och jag fick se kamraterna ta examen utan mig.

Självklart fanns det bra saker också. Brynäs tog ett efterlängtat SM-guld. Jag har varit i Spanien och Thailand. Jag har fått massa jobb på Posten och fick även en julklapp därifrån iår!!
Jag inser varje dag vilken underbar pojkvän jag har och han växer i mina ögon för var dag. Det blev massor med hockey och jag blev utsedd till Årets Beaver!
Hela släkten kom hit nu i slutet av året vilket var jättetrevligt!

Nu blev det lite rörigt här, men ni får väl läsa så gott det går :) bjuder på de sista bilderna från Thailand och systemkameran!
GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER!!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar