lördag 5 januari 2013

Grattis mig själv!

Skräll att jag vaknade sex imorse och fick ligga och vänta på att Jens skulle vakna så att jag fick börja låtsas-sova. Barnsligt kanske, men vad ska jag göra då?!

Klockan 7.50 tröttnade jag ur. Då hade jag gjort tjuvnyp på Jens i en timme ungefär, utan resultat. Jag steg upp på toa och grejade lite, då hör jag hans klocka ringa. Det var bara springa tillbaka till sängen å låtsas som att jag sov som en stock.

Gick han på det? Haha verkligen inte, men han vet hur jag är! Och där och då talade han om att det inte alls blir olearys och lugn helg. Det blir istället daladerbyt i Stockholm! Så här sitter vi nu på tåget, 23 år gammal, men fortfarande lika söt :)

Och justja, paketet från mormor och morfar var ett nyckelskåp!
Jag vet hur nyfiken du var Thomas ;)

1 kommentar: