torsdag 24 januari 2013

Sune i Grekland

Jag som absolut inte gillar höga ljud från tvn, hatar när någon pratar i filmen så jag inte hör. Men ändå ska ha så lågt på tvn som möjligt. Knäpp tjej, verkligen.

Men ändå, jag hade fått två bio-biljetter från Memira där jag laser-opererade mina ögon. Anledning ; du tror väl inte att vi glömt av dig? Här får du två biljetter när du ser något, typ! Jätteroligt och trevligt!
Och absolut, tvungen att gå på bio! Trots allt!

Sist jag var på bio var med svärmor och då satt vi i en sån där jätteliten salong med ungefär 30-40 platser, ungefär som i vardagsrummet hemma, nästan! Det är perfekt! Idag var det runt 90 platser, och massa barn. Konstigt när vi tittade på Sune!

Men ja, vi hade ungefär att välja på den eller Mammas pojkar. Och född i Dalarna som jag är, förstår jag verkligen inte den värmländska humorn. Smala Sussie och Bröllopsfotografen liksom? Vad hände där? När skulle man skratta?

Åter till biosalongen från idag och nu åker stora sågen fram. Värdelös film, beror förmodligen mest på att jag är uppväxt med riktiga Sune! Och framförallt, riktiga Rudolf och Håkan! Men så är det med det, att sen föräldrarna inte kan få tyst på sina barn gjorde inte direkt biokvällen bättre. Men det var i alla fall sköna stolar med dryckeshållare, special edition i barnsalongerna kanske, hehhe ;)

Tror verkligen att det hade blivit en bättre film av Carro och Jens i Thailand! :) satt åtminstone och längtade utomlands hela filmen, men vaknade sedan upp när jag kom ut till -17 haha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar