torsdag 17 januari 2013

Börjar bli slut

Jag känner att det börjar ta slut på saker att skriva här. Och det betyder ju med andra ord att jag gör för lite saker i livet! Men det är väl så i sjukdomens tid.. Så förhoppningsvis blir det snart bättre!

Fick veta idag att Gyllene Tider ska ut på sommar-turné! Känns ju nästan som Uggla, men inte riktigt! Men gud vad kul det ska bli! Den 22 januari släpps det vart och när det är! Hoppas så på att minst två ställen är här i närheten!! :) blir det ju riktig sommar igen när de kör igång med sin musik!

Och Jens vägrade först följa med, men jag lyckades övertala honom med mina valp-ögon! Så kommer han med motargumentet att "jag inte följer med på Maiden och Bruce Springsteen i sommar"..

Det var det sämsta jag hört, när fick jag frågan liksom? Kan även vara så att jag smitit ifrån de gångerna han frågat, men jag tror verkligen inte att han gjort det?!

Och han såg Springsteen förra sommarn, och Maiden ALLA somrar innan det. Jag såg Gyllene när de senast var ute, typ -04 eller -05. Så nu röstar jag för den bästa sommaren med massa bra musik, massa varm sol och grillad mat nästan varje dag! Det är ju snart februari, så varför inte börja planera :).......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar