onsdag 9 januari 2013

Kaka på kaka

Tänk om det vore riktiga kakor jag pratade om i rubriken. Någon Singoalla och någon Ballerina. Det vore ju guld de. Tyvärr är det sjukdomar Alltid-sjuk-tjejen pratar om.
Först var det magproblemen i Thailand, jag kände mig mer smal än någonsin.

Kommer hem och känner mig hängig ett tag med lite lätt förkylning och feber på låg nivå. Och så blev jag 23 och då tyckte plötsligt den som bestämmer att jag skulle få en influensa utan dess like. Hade jag åldern inne nu eller vad är det frågan om?!

Nu är jag mer tanig och mager än i Thailand och jag är blekare än jag vet inte vad. Ont överallt och allt är bläää!!

Och så pappa då, haft typ fyra sjukdagar sen -92. Och jag ska vara hans dotter?! Självklart är jag det, syns ju på långa vägar. Men Robert måste ha fått Aldrig-sjuk-draget. Jag fick något annat jäkelskap!! Nu ska jag fortsätta bli frisk och försöka äta upp mig igen, imorgon är en bättre dag! Krya på mig själv nu då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar