onsdag 30 januari 2013

Pinsamt

Jag ser ju som vanligt vad Ni söker på för att komma till mig! Jag brukar tycka att det är kul att titta på det. Det kan verkligen vara roliga saker. Det jag själv tycker är roligast är "postbil krasch".
Hur kunde Google välja att skicka denna personen till mig? Egentligen? För SÅ många postbilar är det faktiskt inte :) tycker inte jag i alla fall! ;)

Den här gången kan jag verkligen inte förstå hur Google har tänkt. Ni ser här nedan vad någon sökt på. Och jag är helt säker på att jag aldrig skrivit dom orden i min blogg! Dundersäker! Är ju nästan ett hån. Eller nästan, det är ett hån!! Ni förstår nog själva vad jag syftar på, för jag tänker inte skriva dom orden nu heller, knappast! :)

Skämmes Google!!

1 kommentar:

  1. Hmmmm, Vi älskar Färjestad!? Visste väl att det fanns hopp för dig Carro, Google känner hur du menar egentligen, fast du kanske skriver något annat, typ, liksom, du fattar? / Svm

    SvaraRadera