tisdag 22 januari 2013

Dr. Pruittipong Khantiworapong

Eftersom att jag var magsjuk under Thailands-resan i december och detta förstörde en del för mig, så har jag hört av mig till stället där jag hade reseförsäkring.

Det tog dom 27 dagar att ens svara, även fast jag ringt och ställt på dom. Men nu har jag i alla fall fått svar och jag skulle komplettera mina uppgifter med ytterligare tre saker. Och då har jag redan fyllt i dokument på dokument!

Det jag skulle komplettera med var resebevis, alltså flygbiljett och boende. Som tur var så hade svärmor kvar det på datorn! Sedan skulle jag även skicka in kvitto från läkaren!

Det känns som att de hoppas på att jag ska ha slängt detta, för att slippa den där dumma, jobbiga dalkullan! Men nej ni!! Den som spar han har!! Och ärligt talat, det är ju inte mitt fel att Dr. Pruittipong inte riktigt skrivit så att man kan se?! Ett kvitto är ett kvitto!

Först var det krig mot pensionärerna på Ica, nu är det strid mot stockholmarna på reseförsäkringsbolaget! LET'S GO CARRO! :))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar