tisdag 22 januari 2013

Hästjobb

Gud vad duktig jag har varit de här dagarna nu efter sjukdagarna.
Jag har skurat golv och jag har putsat fönster, och dammat överallt. Vi har tillsammans satt upp sovrumslampor och en ny lykta i köket. Jag har gjort ordning Roberts 25-årspresent och vi har jobbat på travet!

Nu menar jag inte att ni ska få dåligt samvete för att ni inte gjort detta! För tänk nu att detta är saker jag mått dåligt av att jag inte gjort tidigare. Tex när jag låg på soffan och hostade som mest nu så har jag legat och stirrat mig ursinnig på en stor hand som varit på fönstret. Enligt Jens måste det vara min, men den stora handen visar tydligt på en karl!! Mina mini-händer är bara på fönstren vid putsning! :)
Och så sätter vi punkt där!

Robert fyller i alla fall år nu, för klockan har ju blivit till den 22 januari nu, så grattis till honom :) egentligen brukar vi inte ge varandra presenter, vi slutade tydligen med det helt plötsligt! Men man fyller ju faktiskt bara 25 en gång. Hoppas han kommer ihåg det om två år bara haha!

Travet gick hur bra som helst den här gången efter att jag övat matte som sjukgymnastik. Hjärnskakningen tog ju bort all min matematik, skumt nog.. Men nu är jag bättre igen, dock inget geni :(
Fick 9 kronor och en bulle i dricks, alltså 9 kronor och en bulle mer än Jens hehe ;)





2 kommentarer:

  1. Det känns som om du är på rätt väg! You go girrrrl! /Svm

    SvaraRadera
  2. Absolut! Ett år och fyra dagar senare, underbart! :)
    Tänk om jag hade vetat det från början, herregud :)
    / Caroline , hjärnskakningsexperten

    SvaraRadera